Image Image Image Image Image

Podróże

Poniżej postarałem się streścić w najkrótszy możliwy sposób relacje związane z każdą z wypraw. Sukcesywnie będę dodawał pełne opisy oraz materiały multimedialne (Na ten moment dostępne są relacje z Gruzji, Islandii oraz Iranu). Jeśli jesteście Państwo zainteresowani tematyką tutaj prezentowaną polecam śledzić stronę oraz zapisać się na Newsletter który znajdziecie w rogu strony działu START.

Szwajcaria 2015
Tygodniowy wyjazd do jednego z najbardziej rozwiniętych państw na świecie. Obserwacja społeczeństwa, które żyje w alpejskiej scenerii była niezłą inspiracją i zarazem przyjemnością. Głównym punktem wyprawy było zdobycie przełęczy Furkapass (2436m.n.p.m.) na rowerze, a następnie zjazd malowniczą doliną Rodanu (uczestnicy: Gosia, Artur).

Portugalia 2015
Podróż, którą trudno nazwać egzotyczną wyprawą. Nie mniej jednak, wiosenna Portugalia bardzo pozytywnie nas zaskoczyła. Pobyt podzieliliśmy na dwa etapy: tygodniowe piesze przejście górzystej wyspy Madera oraz tygodniowy przejazd na rowerze po kontynentalnej części państwa wzdłuż wybrzeża oceanu Atlantyckiego.  (uczestnicy: Gosia, Artur)

Portugalia 2015_small

Nepal 2014
Himalaje trudno porównać z jakimikolwiek europejskimi górami. Rozpoczynaliśmy podróż w dżungli, przemierzaliśmy nadal zamieszkałe średniowieczne wioski, a kończyliśmy trasę wśród ośnieżonych szczytów najwyższych gór na naszej planecie. Nietrudno o zwrot głowy od nadmiaru wrażeń. (uczestnicy: Gosia, Natalia, Agnieszka, Karolina, Artur, Jakub, Jacek)

Nepal2014_small

Szkocja 2013
Byliśmy przekonani, że jesienny wyjazd na szkocką wyspę Skye będziemy wspominać jako najbardziej mokry ze wszystkich poprzednich. Myliliśmy się! Udało się suchą nogą przejść przez niezwykłe pasma górskie. (uczestnicy: Gosia, Gosia, Artur, Michał)

Szkocja2013_small

Norwegia 2013
Wiosna w Norwegii? Czemu nie – i to już kolejny raz! Tym razem zdecydowaliśmy się na spędzenie kilku tygodni w maju daleko za kołem podbiegunowym. Natura nie oszczędzała nas ani trochę, ale w nagrodę za zmaganie się z trudnymi warunkami codziennie podziwialiśmy tęcze, a światło przepięknie malowało dla nas śnieżne krajobrazy. (uczestnicy: Gosia, Artur)

norwegia2013_small

Gruzja 2012
Jesienna wyprawa rowerowa w wyjątkowe miejsca Gruzji podczas wyborów parlamentarnych. Ośnieżone szczyty Kaukazu, wiele przygód i spotkanie niezwykłych ludzi. Czytaj więcej… (uczestnicy: Gosia, Artur)

Norwegia 2012
Wiosenna rowerowa wyprawa do Norwegii. Malownicze fiordy, budząca się do życia przyroda oraz niezliczona ilość stromych podjazdów. (uczestnicy: Gosia, Paulina, Artur, Paweł, Mateusz)

Bałkany 2010
Wyprawa rowerowa do krajów byłej Jugosławii. Sielankowe krajobrazy oraz możliwość kosztowania niezwykłych potraw wśród pól minowych. (uczestnicy: Gosia, Artur)

Maroko 2010
Kraj Maghrebu – bliski, ale jednak tak odmienny od europejskich tradycji. Niezwykłe doznania smakowe, genialne widoki oraz koloryt na długo zawirowały w naszych głowach. (uczestnicy: Gosia, Artur, Michał)

Islandia 2009
Magiczna wyprawa rowerowa. Cisza, odległy horyzont, księżycowe krajobrazy oraz walka z żywiołem i zdanie się na łaskę natury. Krajobraz dla duszy. Czytaj więcej… (uczestnicy: Gosia, Artur)

Iran 2008
Niezwykły zastrzyk inspiracji. Pełny emocji i ekscytacji wyjazd backpackerski. Poznanie nieznanego i uwielbienie niezwykłego narodu jakim są Persowie wraz z ich pięknym krajem. Czytaj więcej… (uczestnicy: Gosia, Artur, Tomek)

Iran 2007
Turcja 2007
Wyprawa rowerowa do Turcji pozwoliła obalić wiele stereotypów, a wiara we własne możliwości pozwoliła dotrzeć naprawdę daleko. Dramatyczne zwroty akcji i dużo niezwykłych przygód. (uczestnicy: Gosia, Kasia, Artur, Marcin, Paweł)

Alpy 2006
Wyprawa rowerowa do Chorwacji przez Alpy austriackie. Pierwszy raz poczułem smak wielkich podjazdów, po których zdobyciu satysfakcja pozostała do dzisiaj! (uczestnicy: Artur, Jakub, Krzysztof)

Chorwacja 2006
Polska 2005/2004
Przejazd rowerem południowej części polski oraz całej wschodniej granicy wraz z przejazdem do Łeby nad polskim morzem był pierwszym poważnym sprawdzianem własnej osobowości. Pierwsze lekcje okazały się niezwykle cenne, otwarły umysł na dalsze pomysły. (uczestnicy: Artur, Jakub)